sobota, 18 czerwca 2011

COMBELLE I BONTON

Ostatnio wspomniałam o krzesełku do karmienia.
Ale zaprezentowałam tylko jego nogi, dzisiaj pora na górę:)



Szaleję za tym krzesełkiem, wygląda jak krzesełka z mojego dzieciństwa.
Zupełnie nie rozumiem dlaczego w Polsce już takich nie produkują.
Pierwszy raz zobaczyłam ten wzór na pchlim targu w Paryżu, ale kolor mi nie odpowiadał. Później zupełnie straciłam dla niego głowę kiedy odwiedziłam sklep Bon Ton. Mieli tam krzesełka marki Combelle we wszystkich kolorach tęczy (chyba sami je pomalowali, bo firma produkuje tylko drewniane i białe).
Ogólnie polecam zobaczenie tego sklepu, cudowne wnętrze!
Zresztą sami zobaczcie (robiłam zdjęcia z ukrycia, bo obsługa już nie była tak sympatyczna jak wystrój).






Bonton
118 Rue Vieille du Temple
75003 Paryż, Francja
+33 1 42 72 34 69
bonton.fr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz