czwartek, 15 września 2011

STUDIO - POLSKI PATENT

Natrafiłam na to mieszkanie we wrześniowym numerze Zwierciadła i musiałam je tutaj zaprezentować.
Autor zdjęć: Jakub Pajewski, stylizacja : Basia Dereń - Marzec.




Mało które polskie wnętrze mi się podoba.
Nawet jeśli jest "ładne" to jest raczej nudne.
Szczególnie na małych powierzchniach nie spodziewam się zobaczyć nic interesującego.
Po prostu boimy się eksperymentować.
A tymczasem to mieszkanie to jeden wielki eksperyment.
Prawie wszystkie meble są zrobione na zamówienie w stylu industrialnym.
Bardzo podoba mi się pomysł z "oknem balonowym", garderobą pod łóżkiem, pomalowany na szaro fragmentem parkietu i białą kuchnia.
A drzwi do łazienki są zamocowane na dokładnie takiej szynie, jaką chciałam mieć w poprzednim mieszkaniu Niestety nikt w Krakowie nie umiał jej zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz