wtorek, 27 września 2011

NARESZCIE - LULU LIVING IS BACK

W końcu się doczekałam,a chodziłam pod wskazany adres już ponad miesiąc.
Lulu living wraca, ponowne otwarcie nastąpiło dzisiaj!
W tym sklepie, kiedy jeszcze znajdował się na Kazimierzu, kupiłam moje ukochane filcowe gadżety, w tym pudła robione na zamówienie, piękne kolczyki i fajne zabawki dla bobasów.
Niestety Lulu living zostało zamknięte i przez dłuższy czas podobnego sklepu w Krakowie nie było. Ostatnio pojawiło się ich troszkę i myślę, ze to przesadziło o powrocie Lulu living.
Czyżby Kraków dojrzał do ich oferty?
Lulu living zmieniło siedzibę, znajduje się obecnie na Św. Tomasza (czyli dla mnie bomba, bo blisko mnie), na pierwszym piętrze nad kawiarnią Camelot - wejście od podwórka.
Dziewczyny dopiero się rozpakowują, ale wygląda obiecująco.
Niepokoi mnie tylko nazwa Concept Store...ale nie będę zapeszać.
Polecam!




Lulu living

Świętego Tomasza 17
Kraków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz